سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان را اکرام کنید که آنان نزد خداکریم اند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :1
کل بازدید :9652
تعداد کل یاداشته ها : 7
103/1/9
4:42 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
معصومه[90]
خدایا در برابر هرآنچه انسان ماندن را به تباهی می کشاند، مرا با نداشتن و نخواستن روئین تن کن...

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
دی 91[2]
لوگوی دوستان
 

من گمان می کردم 

دوستی همچون سروی سرسبز،

چارفصلش همه آراستگی است.

من چه می دانستم

هیبت باد زمستانی هست.

من چه می دانستم،

سبزه می پژمرد از سردی دی 

من چه می دانستم،

دل هرکس دل نیست

قلب ها زآهن و سنگ

قلب ها بی خبر از عاطفه اند....

حمید مصدق


91/12/15::: 9:33 ع
نظر()
      پریدیم
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ از آنان نیستسم که در بازی کلاغ پر رفیق را بال وپر دهند وبگویند :رفیق پر
+ خدایا دربرابر هر آنچه انسان ماندن را به تباهی می کشاند مرا با نداشتن ونخواستن روئین تن کن
+ ..............